środa, 15 lutego 2012

Lukaku gra coraz lepiej, a Villas-Boas sobie żartuje.

Pierwsza rzecz, która mnie boli, irytuje i drażni, rzecz, do której chcę nawiązać to sytuacja młodego Romelu Lukaku i banalne błędy szkoleniowca Chelsea Londyn.

Dla mnie chory jest fakt, że opiekun londyńskiej Chelsea - Villas-Boas, non stop wystawia, w pierwszej jedenastce, Fernando Torresa kosztem młodego Romelu. Zasadniczy argument to poziom obydwu piłkarzy. Wiadomo, ze Fernando był swego czasu wielkim piłkarzem, ale to się zmieniło. Jego forma bardzo spadła, jest mało wydajny i efektywny. Mówiąc krótko: gra słabo! Sytuacja młodego Lukaku jest zgoła odmienna, Romelu ma 18 lat i jest jednym z największych, nieoszlifowanych talentów na całym, piłkarskim globie. Młody belg gra na tym samym, a momentami lepszym poziomie co Fernando Torres. Więc gdzie tu logika? Odpowiedź jest prosta - nigdzie. Villas-Boas popełnia banalny, szkolny błąd, który nie ma prawa bytu u tak, mogłoby się wydawać, wielkiego trenera. Paranoją jest fakt, że Lukaku w ogóle nie gra, a tak jak wcześniej napisałem, prezentuje ten sam poziom co Hiszpan. Gorzej nie będzie, a może być o wiele lepiej, bo Romelu to cykająca bomba, która czeka na odrobinę zaufania i minut na boisku, by móc wybuchnąć. Kolejna kwestia dotyczy ekonomii.Jak powszechnie wiadomo, Chelsea kupiła Lukaku za 18 milionów funtów, a ten chłopak siedzi na ławce, ba na ławce, czasami nie jest nawet wpisany w protokół meczowy. To dla niego wyrok. To błąd zarządu Chelsea. 

Jestem zwolennikiem portugalskiego trenera, ale chcę powytykać mu kilka, niestety szkolnych, błędów. Taka rola mojego bloga. Bawienie się w krytyka, eksperta piłkarskiego to coś co sprawia mi niesamowita przyjemność. Wracając, mam nadzieję, że ta dziwna sytuacja nie będzie miała miejsca w przyszłości, a najlepszym momentem do korekty taktycznych gaf jest mecz z Birmingham.Warto dodać, że powracający z PNA Didier Drogba raczej nie zagra w owym meczu, więc szanse na występ Lukaku są większe, ale niestety nadal znikome. Andre, przejrzyj na oczy!

1 komentarz:

  1. Bardzo dobry blog, artykuły są przemyślane !
    miło sie czyta , zapraszam !

    OdpowiedzUsuń